سخنگوی‌ قوه‌ قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده مسمومیت الکلی پزشکان در یک مهمانی که در باغی اطراف شیراز برگزار شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ 15 May 2024

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سخنگوی‌ قوه‌ قضاییه اعلام کرد: باغی که پزشکان شیرازی در آن به‌‌ دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم شده بودند، پلمب شد.

«اصغر جهانگیر» سخنگوی‌ قوه‌ قضاییه، در خصوص آخرین وضعیت پرونده مسمومیت الکلی پزشکان در یک مهمانی که در باغی اطراف شیراز برگزار شده بود، گفت: باغی که پزشکان شیرازی در آن به‌‌ دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم شده بودند، پلمب شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره رسیدگی به پرونده باغی که پزشکان شیرازی در آن به دلیل مشروبات الکلی مسموم شده بودند، گفت: ۲۴ نفر در این مراسم حضور داشتند؛ ۶ نفر دچار مسمومیت شدند و یک نفر فوت کرده است. صاحب باغ که تهیه‌کننده مشروبات بوده نیز دستگیر شده است.



گفتنی است؛ ۲۹پزشک در یک مهمانی در باغی در اطراف شیراز، به‌دلیل مصرف مشروبات دست‌ساز مسموم شدند؛ بر اثر این حادثه، یکی از این پزشکان جان باخت و چند نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. چندی بعد اعلام شد که شرکت‌کنندگان در مهمانی، پزشکان سرشناس استان فارس بودند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار